V40 achter speakers zijn kleiner en slapper.volvoS40 schreef:toch vond je mijn speakers prima klinken lex en die zijn geen high performance
Deze heb ik erin. "High performance"
[ Geplaatst met iPhone ]
V40 achter speakers zijn kleiner en slapper.volvoS40 schreef:toch vond je mijn speakers prima klinken lex en die zijn geen high performance
Hier een how-to van forumlid texaco, even naar beneden scrollen tot je bij het gedeelte van de sub aankomt. Werkte voor mij perfect, was alles bij elkaar nog geen half uurtje werk.Jeroenvandijk schreef:De speaker kapjes heb ik al los gehad dus denk dat ik de speakers er dan al in heb zitten. nu alleen nog even uitvogelen hoe de bekleding los moet voor de sub
Waar zie jij het antwoord staan dan?volvoS40 schreef:Antwoord staat gewoon op het forum.
Even zoeken helpt.
http://www.volvo40forum.nl/forum/viewto ... f=17&t=789
[ Geplaatst met iPhone ] [ Afbeelding ]
Een speaker met aan de achterkant een conus heb ik nog nooit gezien.Voor de V40 's onder ond geld voor de high-performance aan de achterkant van de speakers een conus (behalve de tweeters in het dash) én een Subwoofer mét ingebouwde versterker in de kofferbak
Heb ik met vorkjes gedaan, en er een beentje van af geknipt. Dan goed in de stekker geduwd.marcelio schreef:Thx!
Ik ga voor de coaxiale Axton 10cm, en dan de ondiepe (duurdere) variant.
Nu nog op zoek naar iets, van de standaard stekker naar de nieuwe speaker.
(Vind het zonde om originele stekker af te knippen)